پفک بخوریم یا چیپس یا پاپ کورن؟ خرید آسان از بهترین سوپر مارکت اراک

بهترین سوپر مارکت اراک که با نام بامو مارکت نیز شناخته می شود در اقدامی جذاب تصمیم گرفته است که در شب های بهار و تابستان خرید های آنلاین شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند! می توانید در کنار خانواده به نمایش فیلم و سریال نشسته و از این شب های بهاری لذت ببرید.

پفک بخوریم یا چیپس یا پاپ کورن؟ خرید آسان از بهترین سوپر مارکت اراک


وقتی صحبت از تماشای فیلم و سریال می شود قطعاً همه شما در کنار خود ظرفی از تنقلات خوشمزه مانند تخمه، چیپس، پفک، پاپ کورن و حتی دیگر مواد غذایی که به راحتی در سوپر مارکت ها پیدا می شود را دارید. با این حال به نظر شما کدام یکی از این موارد برای تماشای فیلم بهتر است؟
اگر قرار باشد بین چیپس، پفک و پاپ کورن یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب می کنید؟ شاید در نگاه اول شما به دنبال مزه و جذابیت باشید اما بهتر است که سلامتی را هم در نظر داشته باشید!


پفک بخوریم یا چیپس یا پاپ کورن؟

وقتی از بهترین سوپر مارکت اراک خرید می کنید می توانید مطمئن باشید که مواد غذایی که به دست شما میرسد تازه و با قیمت مناسب است. با این حال در هنگام تماشای فیلم کدام یک از این موارد را انتخاب می کنید؟
به نظر کارشناسان تغذیه در صورتی که میخواهید تنقلات مصرف کنید پاپ کورن بهترین گزینه است. بعد پفک در رده دوم قرار داشته و چیپس در رده سوم قرار دارد.

چرا باید پاپ کورن را انتخاب کنیم؟

جواب این سوال خیلی واضح است. پاپ کورن از غلات ذرت درست می شود. برای تهیه آن نیاز به حرارت است و اصلاً روغن استفاده نمی شود. این ماده غذایی افزودنی غیر مجاز ندارد و در برخی موارد طعم دهنده به آن اضافه می شود. ماده مضری هم در آن نیست که بخواهیم از آن ایراد بگیریم. نکته قابل توجه این است که به سراغ پاپ کورن پنیری نروید! در این پاپ کورن از پودر پنیر بی کیفیت استفاده شده است.

چرا


چرا پفک در رتبه دوم قرار گرفته است؟

پفک یک ماده غذایی با افزودنی های زیاد است. با این حال پفک یک ویژگی عجیب نسبت به چیپس دارد. پفک نسبت به چیپس در روغن زیادی سرخ نشده است. تنها مشکل پفک این است که به صورت حجیم بوده وباعث پر شده معده می شود، در صورتی که هیچ ارزش غذایی ندارد. همچنین به شدت چاق کننده است. اگر مشکل معده و گوارشی داشته باشید پفک باعث میشود که سیستم گوارش شما به مشکل بر بخورد. پفک به دلیل اضافه شدن پودر پنیر بسیار پر کالری است. در کنار آن برای رنگ های پفک از افزودنی های رنگی استفاده می شود.

چیپس

چرا چیپس از همه بدتر است؟

دلیل اینکه چیپس از همه بدتر است خیلی ساده است. چیپس در روغن زیاد سرخ می شود. معلوم هم نیست برای تهیه آن از روغن مرغوب استفاده شده است یا خیر! همچنین باید به این نکته نیز اشاره شود که چیپس به دلیل سرخ کردنی بودن به شدت دیر هضم است.


در هنگام تماشای فیلم و سریال چه بخوریم

اگر می خواهید در کنار خانواده خود از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید می توانید به راحتی پاپ کورن تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید. پاپ کورن هایی که صورت خانگی تهیه شده و در آنها از روغن استفاده نمی شود هیچ ضرری ندارند.


بهترین سوپر مارکت اراک

شما میتوانید به راحتی برای خرید بهترین پاپ کورن به بهترین سوپر مارکت اراک یعنی بامو مارکت مراجعه کنید. حتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن و سایت این سوپر مارکت نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایید.
مجموعه بامو مارکت در اقدامی پسندیده برای جلب رضایت مشتریان اقدام به ارسال سریع سفارشات در ساعات پایانی شب کرده است. در نتیجه در صورتی که در ساعات پایانی شب سفارش خود را ثبت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن این سفارش به دست شما خواهد رسید.


نظر کاربران