معرفی 4 نوشیدنی خنک تابستانی خانگی – خرید انواع نوشیدنی خنک از سوپر مارکت آنلاین

نوشیدنی خنک تابستانی می تواند به راحتی روز های گرم تابستان را دلپذیر تر کند. برای این کار حتما نیاز نیست به سراغ نوشیدنی های گران قیمت ویا عجیب و غریب رفت.

معرفی 4 نوشیدنی خنک تابستانی خانگی – خرید انواع نوشیدنی خنک از سوپر مارکت آنلاین

نوشیدنی خنک تابستانی می تواند به راحتی روز های گرم تابستان را دلپذیر تر کند. برای این کار حتما نیاز نیست به سراغ نوشیدنی های گران قیمت ویا عجیب و غریب رفت. شما میتوانید با مراجعه به سوپر مارکت محل و یا استفاده از سوپر مارکت آنلاین و خرید چند قلم کالای ساده به راحتی یک نوشیدنی خنک تابستانی برای خود و خانواده درست کنید.

در این مقاله به شما روش تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستان را آموزش می دهیم. همچنین به شما کمک میکنیم تا بتوانید به راحتی مواد اولیه ساخت این نوشیدنی ها را تهیه کنید. شما می توانید برای صرفه جویی در زمان خود به سراغ بهترین سوپر مارکت آنلاین رفته از خدمات آنلاین آن استفاده کنید. حتی برخی از سوپر مارکت های آنلاین مانند بامو مارکت برخی از این نوشیدنی ها را به صورت آماده و خنک می فروشند. در نتیجه شما می توانید به راحتی در اداره و محل کار فروشگاه و یا حتی سالن ورزشی خود و تنها با استفاده از تلفن همراه خود یکی از این نوشیدنی ها را به صورت آنلاین سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را دریافت کنید.


طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

نوشیدنی شماره 1 اسموتی سیب

اسموتی از آن نوشیدنی هایی است که میتوان آن را در بین وعده ها و حتی در میهمانی های تابستانه نیز سرو کرد. نکته قابل توجه در خصوص اسموتی ها این است که باید میوه ها خنک باشند.

نوشیدنی

مواد لازم برای ساخت اسموتی سیب

  • سیب پوست کنده شده به ازای هر نفر یک عدد سیب متوسط
  • موز به ازای هر دو نفر یک عدد موز متوسط
  • دارچین به مقدار دلخواه
  • شیر بادام یک دوم هندوانه
  • جوز هندی برای طعم دار کردن اسموتی است یک قاشق چای خوری

شما باید در ابتدا سیب ها را پوست کنده و هسته های آنها جدا کنید. سپس همه مواد را در داخل مخلوط کن ریخته و با هم ترکیب کنید. نکته مهم این هستند که از شیرین کننده هایی مثل شکر یا خاک قند اصلا استفاده نکنید. طعم اسموتی باید بدون شیرین کننده باشه
حال باید مواد رو بزارید داخل فریزر تا خنک شود. سپس می توانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که نمی خواهید در فریزر قرار دهید تا خنک شود می توانید مقدار کمی یخ به آن اضافه کنید تا حسابی خنک شود.


نوشیدنی خنک تابستانی شماره 2 یخ در بهشت هندوانه

نوشیدنی خنک تابستانه باعث میشه که هوای گرم را بهتر بشه تحمل کرد؛ و البته باید مراقب باشید چرا که نوشیدنی خیلی سرد هم باعث می شود که عکش شما افزایش پیدا کند. یکی از بهترین مدل های نوشیدنی یخ در بهشت های میوه ای هستند. چه میوه ای بهتر از هندوانه!

نوشیدنی

طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه

  • هندوانه قرمز و شیرین یک عدد بر اساس تعداد نفرات برش داده شود.
  • آب لیموی تازه 2 قاشق
  • آب گرم 1 چهارم لیوان (لیوان های دسته دار فرانسوی)
  • عسل در صورت نیاز و شیرین نبودن هندوانه دو قاشق

ابتدا هندوانه را برش داده به اندازه دو برابر حبه های قند خرد کنید. هسته های هندوانه را از این قطعات خارج کنید.
سپس آنها را در سینی فلزی چیده وری آنها را فویل آلومینیومی بکشید و 24 ساعت در فریزر قرار دهید تا حسابی یخ بزنند
در حله دوم قطعات هندوانه را به همراه آب لیمو و آب گرم و عسل در یک مخلوط کن ریخته و به مدت 5 دقیقه هم بزنید تا حسابی مخلوط شوند.
مخلوط به دست آمده را مدد در یک ظرف درب دار ریخته و به مدت 5 ساعت در فریزر قرار دهید تا حسابی یخ بزند.
حال میتوانید یخ در بهشت هندوانه ای را با اسکوپ های بستنی جدا کرده و در ظرف ریخته و میل نمایید.
در صورتی که هندوانه شیرین است عسل را می توانید حذف کنید. همنشین در مرحله آخر می توانید از آجیل ها و میوه های دیگر برای تزیین استفاده نمایید.


نوشیدنی خنک تابستانی شماره 3 فالوده طالبی

یکی از میوه هایی که به خوبی در تابستان یافت می شود و خیلی هم گران قیمت نیسیت طالبی است. البته مراقب باشید تا با میوه های دیگر مانند ملون و گرمک و مدل های مشابه اشتباه نگیرید!

نوشیدنی

طرز تهیه فالوده طالبی

  • طالبی به تعداد نفرات به مقدار لازم هر نفر نیم کیلو طالبی
  • یخ یک لیوان فلزی
  • شکر در صورت نیاز

برای درست کرده این نوشیدنی خنک تابستانی نیاز به کار زیادی نیست؛ و طالبی را شسته و سپس پوست میگیرید. سپس آن را در قطعات کوچک خرد می کنید. در نهایت قطعات طالبی را در داخل مخلوط کن ریخته و به خوبی مخلوط می کنید تا حالت مایع به خود بگیرد. یپی تکه های یخ را خرد کرده و در اندازه های مختلف به مخلوط کن اضافه میکنید. مخلوط کن را روشن کرده و به مدت 5 دقیقه هم میزنید تا تکه های یخ به خوبی در آب طالبی مخلوط شوند. در صورتی که طالبی شیرین نبود می توانید شکر را به ان اضهف کنید. حال می توانید این نوشیدنی خنک را در داخل لیوان ریخته و سرو کنید.


نوشیدنی خنک شماره 4 موهیتو خانگی

برای ساختن نوشیدنی خنک تابستانی موهیتو نیاز نیست که کار خیلی زیادی را انجام دهید. تنها لازم است که اب گاز دار را در سوپر مارکت آنلاین سفارش دهید. برای ساخت موهیتو شما نیاز به 10 برگ نعناع دارید. البته اگر تعداد نفرات شما بیشتر هستش می توانید مقدار برگ ها را افزایش دهید.

نوشیدنی

طرز تهیه موهیتو

  • نعناع تازه 10 برگ
  • آب گازدار دو لیوان
  • شکر 1 قاشق غذاخوری
  • لیموی تازه و ترش 1 عدد
  • یخ نصف لیوان

ابتدا در داخل هر لیوان 8 الی 10 برگ نعنای تازه قرار دهید. سپس لیمو ترش را به 4 قاچ مساوی تقسیم کرده و هسته های آن را جدا کنید. در این مرحله باید نعناع هار بکوبید تا روغن آنها خارج شود این کار باعث می شود که موهیتو طعم بهتری بگیرد. همچنین در هر لیوان 1 قاچ لیمو هم قرار داده و آن را له کنید تا آبلیمو نیز از آن خارج شود.
در مرحله دوم قاچ های بعدی لیمو ترش را اضافه کنید و با هم کوبید یا له کنید تا اب انها هم خارج شود. سپس یک قاشق شکر را اضافه کنید تا به خوبی با آب خارج شده از نعناع ها و لیمو ترش ها مخلوط شود. همچنان ان هار بکوبید تا حسابی له شوند.
در مرحله دوم باید به خوبی یخ ها را بکوبید تا له شوند. می توانید از میکسر هم استفاده کنید. سپس آنها را به لیوان نعناع و قاچ های لیمو اضافه کنید. هر لیوان باید تا نیمه پر از یخ شود.
در مرحله آخر باید آب گازدار را اضافه کنید. به نحوی اب گاز دار را بریزید که مهم گاز آن خارج شود و مقداری گاز در هر لیوان باقی بماند (ارام ارام اب گاز دار را اضافه کنید)
حال شربت موهیتو شما آماده است. می توانید آن را به راحتی سرو کنید.


خرید بهترین نوشیدنی خنک تابستانی از سوپر مارکت آنلاین

شما ممکن است بخواهید نوشیدنی خنک تابستانی را به صورت آماده خرید کنید. همچنین می توانید از این سوپر مارکت آنلاین برای خرید انواع موهیتو های اماده، شربت های خاکشیر آمده یا تخم شربتی استفاده کنید. برای اینکار می توانید به راحتی به سراغ بهترین سوپر مارکت آنلاین رفته به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.
با این کار دیگر نیازی نیست که در گرمای تابستان از خانه و یا محل کار خود خارج شوید. در نتیجه شما می توانید به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز، اقدام به ثبت سفارش آنلاین خود نموده و کالاهای خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

سوپر مارکت آنلاین اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین در استان مرکزی فعالیت می کند. شما میتوانید به راحتی با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن این سوپر مارکت نسبت به خرید آنلاین خود اقدام نمایید. همچنین می توانید از تخفیف های باورنکردنی این مجموعه مطلع شده و از آنها استفاده کنید.


نظر کاربران