عسل و سرماخوردگی - خرید عسل آنلاین در سوپر مارکت آنلاین اراک

بهبود سرماخوردگی با عسل در چند سال اخیر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است .. تحقیقات مختلف و طب سنتی نشان می دهند که عسل می تواند در کاهش علائم سرفه های ناشی از عفونت های دستگاه تنفسی که بر اثر سرماخوردگی اتفاق می افتد، موثر باشد. در برخی از تحقیقات نیز گفته شده است که مصرف عسل می تواند یک تا دو روز مدت سرماخوردگی را کاهش دهد.

عسل و سرماخوردگی - خرید عسل آنلاین در سوپر مارکت آنلاین اراک

استفاده از عسل برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

سرماخوردگی یک بیماری ویروسی است که بر مجاری تنفسی از جمله بینی، گلو، ریه و لوله های برونشیت شما تاثیر می گذارد. علائم سرماخوردگی به صورت ناگهانی بروز می کنند و برخی از آن ها عبارتند از: سرفه، گلودرد، درد عضلات، خستگی و سردرد . عسل یک درمان خانگی است که معمولاً برای مبتلایان به سرماخوردگی ارائه می شود.

برای بهبود سرماخوردگی با عسل شما باید از معجون های عسل استفاده کنید. ساخت این معجون ها به راحتی امکان پذیر است و از مواد طبیعی داخل خانه استفاده شده است . نکته قابل توجه این است که شما می توانید در صورتی که این مواد را در داخل خانه ندارید به راحتی و به صورت آنلاین از سوپر مارکت آنلاین اراک، بامو مارکت خریداری کرده و آن را درب خانه خود تحویل بگیرید .

معجون

معجون های خانگی عسل برای درمان و بهبود سرما خوردگی :

از عسل تنها استفاده کنید

عسل را داخل لیوانی پر از آب گرم و یا چای گیاهی بریزید این به تنهایی برای از بین بردن درد کفایت می کند. در روز چند بار این عمل را تکرار کنید و با هر جرعه از درد رها شوید.

عسل با شیر

شیر به تنهایی تسکین دهنده و دارای خواص مرطوب کننده است و وقتی با عسل ترکیب شود، به سرعت به بهبود و درمان کمک می کند. شیر گرم و دو قاشق عسل را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بنوشید تا در هنگام خواب گلو درد را تسکین دهد. فقط عسل را در شیر داغ نریزید، چون همه مواد مغذی آن از بین می رود.

عسل با چای ادویه دار

چند عدد چوب دارچین، زنجبیل، گل میخک و هل را داخل آب جوش بریزید. سپس یک قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه کنید و فلفل سیاه را نیز به آن اضافه کنید. این معجون را می توانید مثل چای بنوشید و بعد از صاف کردن معجون آن را در گلو قرقره کنید. نیازی نیست این دمنوش را میل کنید و فقط کافی است آن را قرقره کنید.

عسل

عسل با زردچوبه و لیمو

زردچوبه یک ضد باکتری قوی است که باکتری ها را از بین می برد و درد را تسکین می دهد. در حالی که لیمو یک استروژن است که بافت التهابی را کم می کند. پودر زردچوبه با عسل را ترکیب کنید تا شکل خمیر بگیرد. مصرف این ترکیب چندین بار در روز موجب تسکین گلو درد می شود.

عسل، لیمو و زنجبیل

یکی دیگر از راه های استفاده از عسل ترکیب آن با لیمو و زنجبیل است. اسید سیتریک موجود در لیمو به درمان گلو درد کمک می کند. زنجبیل باعث دفع می شود و مخاط را از گلو خارج می کند و در نتیجه گلو تمیز می شود. عسل طعم این معجون را شیرین می کند و به از بین بردن باکتری ها کمک می کند. چند قطره لیمو و قطعات زنجبیل را داخل یک فنجان آب گرم بریزید و سپس یک قاشق غذا خوری عسل به آن اضافه کنید کمی نمک را نیز داخل آن بریزید. مایع را بعد از چند دقیقه بگذارید تا آماده مصرف شود. در روز دوبار از آن استفاده کنید تا نتیجه لازم را ببینید.

عسل،

زردچوبه با عسل

همه مردم از خواص زردچوبه با خبرند. زردچوبه خواص ضد عفونی کننده طبیعی دارد و همچنین یک ضد باکتری قوی است که برای درمان عفونت ها برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. زردچوبه دردهای داخلی را کاهش می دهد. برای گلو درد، ترکیب عسل و زردچوبه بسیار موثر است. برای مصرف یک قاشق غذا خوری زردچوبه به 3-4 فنجان آب نیاز دارید. این مخلوط را روی شعله کم بگذارید لیمو و عسل را به مقدار دلخواه داخل آن بریزید، سپس آن را از روی اجاق بردارید و بگذارید تا سرد شود. هنگامی که سرد شد آن را بنوشید. این معجون باکتری ها را از بین می برد و و در زمان گلو درد احساس بهتری خواهید داشت.

سوپر

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت از بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک خرید کنید. مجموعه بامو مارکت با ارائه سایت فروشگاهی و اپلیکیشن خرید سعی دارد تا رفاه حال شما همشهریان عزیز را فراهم کنید. شما می توانید به راحتی و با نصب اپلیکیشن بامو مارکت و یا مراجعه به سایت این مجموعه نسبت به خرید هر یک از اقلام معرفی شده بالا اقدام نمایید. خرید عسل مرغوب، لبنیات تازه ، ادویه تازه و مرغوب و دیگر اقلام مورد نیاز شما به صورت انلاین به راحتی امکان پذیر است .


سؤالات متداول


بامو مارکت چیست؟

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته شده و در شهر اراک فعالیت دارد. در حال حاضر این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت در دسترس است و شما میتوانید نسبت به خرید مواد غذایی از این سوپر مارکت اینترنتی اراک اقدام نمایید.


بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک کدام است؟

برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت که به عنوان بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک نیز شناخته می شود، تنها نیاز است که به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورتی که از اپلیکیشن و سایت این مجموعه استفاده کنید می توانید از تخفیف ها و جشنواره های شگفت انگیز مناسبی استفاده کنید.


آیا خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک مطمئن است؟

بله شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و به راحتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. برای آشنایی با خرید مواد غذایی به صورت آنلاین بهتر است مقاله آیا خرید اینترنتی از سوپر مارکت آنلاین اراک مقرون به صرفه است؟ را مطالعه نمایید.


بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک( بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک) شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.





نظر کاربران