راهنمای خرید و تهیه صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان از سوپر مارکت آنلاین اراک

سوپر مارکت آنلاین اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود به عنوان اولین سوپر مارکت اینترنتی در شهر اراک و همچنین بهترین سوپر مارکت اراک شناخته می شود.

راهنمای خرید و تهیه صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان از سوپر مارکت آنلاین اراک

سوپر مارکت آنلاین اراک با ارائه محصولات لبنی و غذایی مغذی، در بهبود سلامت شهروندان اراکی قدم های مثبتی را برداشته است. مواد غذایی ارائه شده در این سوپر مارکت از بهترین برند های موجود در کشور بوده و با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رسد.

صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان

در دوران مدرسه همواره یکی از دغدغه های اصلی والدین است. در حالت طبیعی کودکان میلی به صبحانه ندارند و ترجیح می دهند که به جای یک صبحانه سالم به سراغ خوراکی های خوشمزه و مضر بروند. این اخلاق کودکان در دوران مدرسه شدت بیشتری به خود می گیرد و همواره والدین این نگرانی را دارند که در دوران مدرسه تغذیه دانش آموزان و کودکان خود به بهترین شکل ممکن انجام شود.

صبحانه
کودکان با ورود به دنیای مدرسه (فرقی نمی کند که در چه سنی باشند) کم کم معنای استقلال را کشف میکنند. در این زمان دیگر به توصیه های والدین خود توهین می کنند از زمان حضور در مدرسه به عنوان یک زمان مناسب برای کسب تجربه در زمینه استقلال خود استفاده می کنند. به همین دلیل انتخاب خوراکی مناسب برای مدرسه، برای والدین به شدت سخت می شوند. طبعا دانش آموزان به سراغ خوراکی های خوشمزه ای مانند چیپس و پفک می روند. از همین رو کمتر به وعده های غذایی مانند صبحانه و یا حتی نهار توجه میکنند. با این حال شما می توانید با تهیه و ساخت انواع خوراکی خوشمزه به عنوان صبحانه و یا تغذیه مدرسه، به سلامت کودک خود توجه کنید.


انتخاب صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان


انتخاب صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمانی که فرزند شما در مدرسه است انرژی جسمی و ذهنی کودک به شدت تحلیل می رود. درنتیجه بهترین زمان برای دریافت انواع پروتئین ها و ویتامین ها است. با این حال تنقلات ارائه شده در مدارس فاقد این موارد هستند.
به همین دلیل است که خانواده ها اهمیت بالایی به صبحانه می دهند. انتخاب صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان در نگاه اول شاید ساده باشد. قرار دادن پنیر و شیر، گردو و انواع مربا و نان تازه به نظر عالی است اما این موارد اصلا جذابیتی برای کودکان و دانش آموزان ندارند! پس چاره کار چیست؟

صبحانه

صبحانه و میان وعده مناسب برای دانش آموزان و کودکان


قطعا دانش آموزان و کودکان در سن رشد نیاز بالینی به شیر دارند اما خوردن یک لیوان شیر برای آنها هر روز صبح جذابیتی ندارد. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد میکنیم در کنار شیر از اسنک های مقوی و مناسب صبحانه استفاده کنید. این اسنکها برای سال ها است که در بین کشور های اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. شما می توانید از مواد غذایی که به عنوان اسنک صبحانه شناخته می شوند استافده کنید.

نان
این اسنک ها حاوی غلات، فیبر و مواد مغذی هستند. با این حال باید دقت کنید که حتما با شیر به کودک ارائه شوند. چرا که قند موجود در آنها می تواند در دراز مدت برای کودکان مضر باشد. شما می توانید به راحتی این مواد غذایی را با شیر ترکیب کرده و به صورت وعده صبحانه در اختیار کودک خود قرار دهید.

نکته مهم: نکته مهم در صبحانه مقوی برای کودکان و دانش آموزان این است که تنوع بالایی در آن وجود داشته باشد. صبحانه را حدود به نون و پنیر، شیر و یا حتی همین اسنک های صبحانه نکنید. شما می توانید از میوه جات، نان های تست، نیمرو، تخم مرغ آب پز، عسل، شیر عسل، شیر موز، شیر و خرما، ماست به همراه میوه و مغز گردو و غیره استفاده کنید. با این تنوع غذایی در صبحانه می توانید مطمئن باشید که کودک شما وعده صبحانه خود را به خوبی میل میکند.


انواع غذاهایی که میتوانید در صبحانه سرو کنید شامل موارد زیر است:

  • نون + پنیر + گردو + چای شیرین
  • بیسکویت سبوس دار + عسل
  • شیر + عسل
  • شیر + موز
  • شیر + خرما
  • ماست + گردو + خیار + کشمش + سبزی خشک شده
  • اسنک صبحانه + شیر
  • تخم مرغ نیمرو
  • تخم مرغ آب پز
  • نان توست به همراه عسل و یا نیمرو
  • نان توست سبوس دار+ شکلات صبحانه
  • بیسکویت سبوس دار + شکلات صبحانه
  • بیسکویت سبوس دار + شیره و ارده

اسنک

میان وعده برای تغذیه مناسب مدارس

حال که مشکل صحبانه حل شده است حتما به سراغ میان وعده برای تغذیه مناسب مدارس می روید. در اینجا کار شما به شدت صحت می شود. کمتر میتوان جلوی وسوسه کودکان برای خرید انواع چیپس، پفک، بیسکویت و غیره را گرفت؛ اما با این حال شما می توانید میان وعده هایی جذاب برای فرزندان خود ایجاد کنید تا در زنگ تفریح مدرسه از آنها استفاده کنند.

بیسکویت

مهمترین نکته استفاده ترکیبی از مواد غذایی مقوی و مواد غذایی جذاب برای کودکان است. در اینجا می توانید به سراغ انواع بیسکویت های غنی شده غلات و بیسکویت های سبوس دار و یا نان توست سبوس دار بروید. ترکیب این مواد با عسل، شکلات صبحانه، نیمرو، پنیر، شیره و ارده بسیار جذاب و خوشمزه می شود.

بیسکویت


نکته قابل توجه این است که بیسکویت های سبوس دار به انواع گازی دارای فیبر و ترکیبات مقوی هستند و قرار گرفتن آنها در کنار مواد غذایی مانند عسل و شکلات صبحانه می تواند ترکیب خوشمزه ای را برای کودکان شما ایجاد کند. شما با این کار می توانید تنوع بالایی به میان وعده و تغذیه مناسب مدارس فرزندان خود بدهید.


خرید تغذیه مناسب مدارس از سوپر مارکت آنلاین اراک

خرید شیر تازه، بیسکویت سبوس دار مقوی، عغسل، نان توست، شکلات صبحانه و یا حتی اسنک صبحانه از بهترین سوپر مارکت اراک به صورت آنلاین کار بسیار آسانی است. شما میتوانید به راحتی برای خرید و تهیه تغذیه مناسب مدارس کودکان خود از بامو مارکت اقدام نمایید. نکته قابل توجه در خصوص سوپر مارکت آنلاین اراک این است که این سوپر مارکت می تواند به راحتی مواد غذایی خریداری شده را با پیک به هر نقطه از شهر که می خواهید برساند. در نتیجه شما می توانید ساعات ابتدایی روز و یا حتی ساعات پایانی شب به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

ماست

بامو مارکت، بهترین سوپر مارکت اراک

بامو مارکت به عنوان اولین سوپر مارکت اینترنتی اراک (سوپر مارکت آنلاین اراک) شناخته می شود. همین امر سبب شده مشتریان زیادی از مناطق مختلف شهر اراک داشته باشد. جلب رضایت این مشتریان با خرید آسان، تحویل به موقع و پشتیبانی عالی به راحتی انجام شده است. با توجه به این موارد مشتریان این مجموعه همواره اعلام داشته است که تنوع و کیفیت محصولات در این فروشگاه همواره در بالاترین سطح قرار داشته و از لحاظ قیمتی نیز یکی از خوش قیمت ترین فروشگاه های سطح اراک است. همین موارد باعث شده است که بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت اراک شناخته شود.


نظر کاربران