خرید آنلاین بیسکوئیت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

تغذیه مناسب برای مدرسه در روز های اخیر به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. با کم شدن شدت کرونا کم کم مدراس در حال باز شدن هستند و خانواده ها فرزندان خود را روانه مدرسه می کنند. مهمترین دغدغه خانواده ها برای دانش آموزان خود همواره بحث تغذیه در مدرسه بوده است .یکی از بهترین مواردی که می توان به عنوان تغذیه در مدرسه از آن استفاده کرد بیسکوییت است

خرید آنلاین بیسکوئیت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

اگر شما هم بچه مدرسه ای دارید که امسال به مدرسه رفته است می توانید برای تغذیه عالی از میان وعده های خوشمزه و مغذی استفاده کنید. یکی از انواع مواد غذایی که کودکان بخصوص از سنین 2 سال به بالا دوست دارند استفاده نمایند، انواع بیسکویت ها است.در واقع می توان از بیسکویت ها به عنوان مواد غذایی انگشتی (Finger Food) نام برد که برای بسیاری از کودکان بد غذا می توان از آنها به عنوان تامین کننده انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن شان اشاره کرد.منبع : Wikipedia

با توجه به این که سهم میان وعده ها در تامین انرژی و مواد مغذی ضروری، به ویژه برای دانش آموزان حائز اهمیت است با این حال، متاسفانه بسیاری از آن ها در این وعده ها، خوراکی ها و مواد غذایی ای را می خورند که حاوی انرژی بالا و مواد مغذی پایین هستند و بخش عمده ای از میان وعده ها را چربی و مواد قندی ساده تشکیل می دهد. این نوع خوراکی ها باعث ایجاد یک حس سیری کاذب در کودکان می شود

.تغذیه

تغذیه مناسب برای مدرسه بیسکویت

استفاده از بیسکوییت به عنوان یک تغذیه مناسب برای مدرسه باعث میشود که فرزند شما از یک تغذیه مناسب و کاملا بهداشتی استفاده کند. بیسکویت ها خاصیت خوبی که دارند خشک بودن آنها است . همچنین جای کمی را در کیف بچه ها اشغال می کنند و به راحتی می توان آنها را در کیف فرزندان خود قرار دهید .

تامین انرژی بدن کودک

از دیدگاه متخصصان تغذیه، بیسکویت ها به دلیل این که تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن کودک می باشد بخصوص برای دانش آموزانی که به مقدار کافی غذا در طی زمان حضور در مدرسه استفاده نمی کنند، می توانند به عنوان یک تغذیه مناسب برای مدرسه برای تامین انرژی بدن کودک مطرح باشند.
اکثر کودکان انواع بیسکویت های شیرین را دوست دارند، چون شیرینی موجود در بیسکویت یکی از عوامل تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن کودک می باشد. به علاوه این که بیسکویت های شور یا اصطلاحا چوب شورها هم برای تامین الکترولیت های بدن کودکانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند یا در فصول گرم سال می توانند سودمند باشند.

بهترین

بهترین نوع بیسکویت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

بیسکویت های سبوس دار

از دیدگاه تغذیه ای بهترین نوع بیسکویت برای کودکان، بیسکویت هایی هستند که در تهیه آنها از آرد کامل یا آرد حاوی سبوس استفاده شده است، بنابراین بیسکویت های سبوس دار یا دایجستیو بهترین انتخاب می باشند.

بیسکویت های تهیه شده از آرد جو یا جو دوسر

بیسکویت هایی که با آرد جو یا جو دوسر تهیه شده اند هم می توانند نسبت به بیسکویت های ساده برای کودکان سودمندتر باشند.

بیسکویت های غنی شده

امروزه، بیسکویت ها یا کیک های غنی شده با کلسیم و روی برای کودکان نیز تهیه شده است که مصرف این نوع مواد غذایی برای کودکان توصیه می شود.

فواید استفاده از بیسکویت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

گنجاندن یک میان وعده ی مناسب و مغذی به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه، در برنامه ی غذایی روزانه دانش آموزان می تواند بر حافظه ی کوتاه مدت، میزان توانایی یادگیری و به دنبال آن پیشرفت تحصیلی آن ها تاثیر مثبت داشته باشد.مطالعات مختلف در دنیا نشان می دهند که، شیوع اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه رو به افزایش است و یکی از عوامل مهم و موثر در بروز این مشکل، کیفیت و کمیت الگوی وعده ها و میان وعده های مصرفی روزانه است.

مواد غذایی ای مثل انواع پفک، چیپس، شکلات، شیرینی ها، پیراشکی، نوشابه های گازدار، آبمیوه های صنعتی، انواع ساندویچ های سوسیس، کالباس، همبرگر آماده و پیتزا، که متاسفانه به دلایل مختلف تقاضای مصرف آن ها در بین کودکان و نوجوانان بالاست، همگی جزو خوراکی ها و غذاهایی هستند که انرژی زیاد داشته ولی از لحاظ تغذیه ای کم ارزش هستند و بجز تامین میزان زیادی انرژی و برطرف کردن حس گرسنگی، کمکی به برآورده شدن سایر نیازهای رشد نمی کنند.
اغلب بیسکویت ها پرکالری بوده که در هر صد گرم آن ها حدود ۳۳۰ کیلو کالری انرژی موجود می باشد که به طور معمول این مقدار در بیسکویت های کرمدار و شکلاتی بیشتر می باشد. از اقسام بیسکویت برای بچه ها می توان به عنوان میان وعده ای پرخاصیت در برنامه غذایی آن ها استفاده کرد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که استفاده زیاد بیسکویت بوسیله کودک نباید باعث حذف یک وعده غذایی و یا منجر به بی اشتهایی در وعده غذایی بعدی او گردد.

فواید

میزان مصرف مناسب بیسکویت برای بچه ها از دیدگاه کارشناسان تغذیه روزی ۲ الی ۳ عدد برای میان وعده می باشد. همچنین برای دوری از افراط پیشنهاد می شود والدین به فرزندان خود عادت داده که از بیسکویت های سبوس دار یا درست شده با آرد جو یا جو دوسر به جای انواع بیسکویت های معمولی و ساده استفاده کنند.

خرید تغذیه مناسب برای مدرسه به صورت آنلاین

سوپر مارکت اینترنتی اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود یکی از بهترین و مجهزترین سوپر مارکت های اینترنتی در ایران است. خرید از این سوپرمارکت آنلاین اراک برای تمامی ساکنان شهر اراک و شهر های نزدیک اراک به راحتی امکان پذیر است . شما می توانی با نصب اپلیکیشن بامو مارکت به راحتی به این سوپر مارکت آنلاین دسترسی داشته باشید .
وقتی می توانید به راحتی و با صبر و حوصله در منزل و محل کار خود به راحتی تغذیه مناسب برای مدرسه فرزند خود تهیه کنید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها نخواهید داشت . انتخاب بهترین و متنوع ترین بیسکویت ها با قیمت های یکی از محکم ترین دلیل ها برای استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک (بامو مارکت) است.
مجموعه بامو مارکت (سوپر مارکت اینترنتی اراک) به دلیل ایجاد وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود در تلاش است که با جلب رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی محصولات متنوع تری را ارائه دهد. با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده در سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت شما می توانید به راحتی و بدون هدر رفت زمان بهترین بیسکویت ها را با مناسبترین قیمت خریداری نمایید. در این صورت هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل گرفته اید.

خرید


سؤالات متداول


بامو مارکت کجاست؟

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته شده و در شهر اراک فعالیت دارد. در حال حاضر این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت در دسترس است و شما میتوانید نسبت به خرید مواد غذایی از این سوپر مارکت اینترنتی اراک اقدام نمایید.

چطور از بامو مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت تنها نیاز است که به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورتی که از اپلیکیشن و سایت این مجموعه استفاده کنید می توانید از تخفیف ها و جشنواره های شگفت انگیز مناسبی استفاده کنید.

آیا خرید از سوپر مارکت آنلاین مطمئن است؟

بله شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و به راحتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. برای آشنایی با خرید مواد غذایی به صورت آنلاین بهتر است مقاله آیا خرید اینترنتی از سوپر مارکت آنلاین اراک مقرون به صرفه است؟ را مطالعه نمایید.

بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک( بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک) شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.


نظر کاربران