تزئین بستنی در خانه به 4 سبک مختلف – بهترین سوپر مارکت اراک بامو مارکت

تزیین بستنی در خانه یک از لذت بخش ترین کار ها در فصل تابستان است . فرقی نمیکند برای یک مهمانی شبانه باشد یا برای یک دسر خوشمزه در بعد از ظهر گرم تابستانی ، بستنی همواره پای ثابت تابستان است.

تزئین بستنی در خانه به 4 سبک مختلف – بهترین سوپر مارکت اراک بامو مارکت

تزیین بستنی در خانه با ایده های جدید

فصل گرم تابستان را تنها با خنکی بستنی می توان سپری کرد. فرقی نمی کند پیر باشید یا جوان ، بستنی سن و سال نمی شناسد !
تزیین بستنی نیازمند خلاقیت است اما شما می توانید به راحتی در خانه با مواد غذایی و تنقلات داخل خانه به راحتی بهترین تزیین ها را انجام دهید . شما میتوانید به راحتی و با استفاده از ایده های جذاب بستنی ها را به شکلی زیبا تزیین کنید تا در مهمانی ها و دورهمی های عصرانه و شبانه تابستان از مهمانان خود پذیرایی کنید .

تزیین


تزیین بستنی برای مهمانی ها

تزیین

برای مهمانی ها شما می توانید از انواع روش های تزیین بستنی در خانه استفاده کنید. فرقی نمی کند وانیلی باشد یا شکلاتی یا زعفرانی ! شما می توانید حتی از هر سه آنها استفاده کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید بستنی های کیلویی را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها پیدا کنید پس مشکلی در تهیه بستنی با طعم های مختلف وجود ندارد.

تزیین

تزیین
یکی از نکات مهم تابستان وجود میوه های تابستانی رنگارنگ مانند آلبالو ، توت فرنگی ، توت وحشی ، تشک ، موز و غیره است. شما به راحتی می توانید با استفاده از میوه هایی که در فصل تابستان برای مهمانان خود تهیه کرده اید بستنی ها را تزیین کنید . در کنار میوه می توان از بیسکویت ، شکلات ، ویفر ، دانه های آجیلی ، کنجد و حتی عسل هم استفاده کرد . هر کدام را که دارید می توانید قرار دهید . فقط به ترکیب مزه ها دقت کنید که مزه نهایی بستنی خراب نشود !
تزیین

تزیین


تزیین بستنی برای عصرانه ها

تزیین

تزیین بستنی در خانه در عصر های تابستان یک کار لذت بخش است . یکی از نکات مهم تابستان وجود کودکان در خانه است. تابستان فصل تعطیلی بچه ها است و چه چیزی بهتر از یک دسر خنک می تواند عطش تابستانه آنها را کاهش دهد ؟ برای اینکار می توانید بستنی ها را در لیوان به شکل های مختلف تزیین کنید .

تزیین

استفاده از انواع شکلات ها ، اسمارتیز ها ، میوه ها ، ویفر ها شکلاتی ، بیسکوئیت ها می تواند در جذاب تر شدن بستنی برای کودکان کمک کند . در کنار این موارد می توانید از گردو ، پسته ، آجیل و یا موز هم برای تزیین استفاده کنید. اگر آجیل و میوه های گران قیمت ندارید با چند عدد بیسکویت و ویفر هم می توان بستنی های زیبا را برای کودکان طراحی کرد تا روز های تابستان را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.
تزیین


تزیین بستنی در خانه با میوه

تزیین

تزیین بستنی در خانه با میوه یکی از ساده ترین کار ها است . از این ترکیب می توان در میهمانی ، تم های تولد ، عصرانه ها و دورهمی ها استفاده کرد شما می توانید بستنی ها را در شکل ها و قابلیت های مختلف گرد ، تخت و تکه تکه شده در داخل ظرف قرار دهید . سپس آن را با استفاده از تکه های میوه مثل طالبی ، هندوانه ، گیلاس ، آلبالو ، توت فرنگی ، توت وحشی ، تمشک و غیره تزیین کنید .

تزیین
برای تزیین بیشتر می توانید یک بستنی شکلاتی را در دمای اتاق قرار داده و آن را مقداری آب کنید سپس آن را مانند سس مخصوص شکلاتی روی بستنی ها بریزید تا زیباتر شود .
تزیین


تزیین بستنی در خانه با پشمک و فالوده به سبک سنتی

شما می توانید به راحتی بستنی ها را با پشمک و فالوده تزیین کنید. این کار به نوعی تزیین سنتی بستنی است . استفاده از گل خشک قرمز ، دانه های پسته و بادام ، زعفران اب شده ، فالوده و حتی پشمک می تواند بستنی ها را به شکلی باور نکردنی زیبا کند .

تزیین


خرید بستنی به صورت آنلاین

سوپر مارکت اراک که با نام بانو مارکت شناخته می شود سوپر مارکت آنلاین اراک است . شما می توانید به راحتی و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و یا سایت بامو مارکت نسبت به خرید انواع بستنی از این فروشگاه اقدام نمایید. سوپرمارکت آنلاین بامو مارکت به عنوان اولین سوپر مارکت اراک شناخته می شود که خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته در اختایرم شتراین خود قرا می دهد . شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن و سایت نسبت به خرید انواع اقلام اقدام نمایید .


بهترین سوپر مارکت اراک

شما میتوانید به راحتی برای خرید انواع بستنی در تمام ساعات شبانه روز به بهترین سوپر مارکت اراک یعنی بامو مارکت مراجعه کنید. حتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن و سایت این سوپر مارکت نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایید.
مجموعه بامو مارکت در اقدامی پسندیده برای جلب رضایت مشتریان اقدام به ارسال سریع سفارشات در ساعات پایانی شب کرده است. در نتیجه در صورتی که در ساعات پایانی شب سفارش خود را ثبت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن این سفارش به دست شما خواهد رسید.


نظر کاربران