آموزش روش های خانه تکانی سریع با خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

سوپر مارکت آنلاین اراک به شما این امکان را میدهد که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین شوینده اقدام کنید. در این صورت در هنگام خانه تکانی دم عید نیازی نیست زمان خود را صرف خرید این اقلام از بازار نمایید. با این کار می توانید یک خانه تکانی سریع را انجام داده برای عید آماده شوید.

آموزش روش های خانه تکانی سریع با خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

باز هم ماه آخر سال شده و باز هم بحث خانه تکانی دم عید! ماه آخر سال و باز هم بحث داغ خانه تکانی آغاز شد. خانه تکانی شب عید از آن دست کارهایی است که تمام خانه ها انجام می دهند. فرقی نمی کند که از ابتدای سال خانه خود را تمیز نگه داشته اید و یا خانه را سالی یک بار تمیز می کنید! همه خانه ها برای عید باید ترکانده شود!

این روزها اکثر افراد به خاطر مشغله کاری زمان کمتری در خانه هستند. دم عید نیز این مشغله ها چند برابر می شود برای همین زمان کمتری برای خانه تکانی عید باقی مانده است. خانم های کارمند به خوبی این موضوع را درک می کنند که خانه تکانی دم عید چه فرآیند سخت و زمان بری است.
خانه تکانی سریع در این بین نیاز به نکاتی دارد که همه افراد از ان اگاه نیستنند یکی از این نکات صرفه جوی در زمان است. شما باید زمان کمتری را در بیرون از خانه سپری کنید. به عنوان مثال برای خرید اقلام خوراکی و شوینده می توانید به راحتی از خدمات سوپر مارکت آنلاین اراک استفاده کنید. همچنین می توانید از روش های جذاب و جالب برای خانه تکانی سریع به عنوان روش های خانه تکانی سریع استفاده کنید.


روش های خانه تکانی سریع

روش
اولین کار این است که یک برنامه کامل داشته باشید.

برنامه کامل به شما اعلام می کند که چه بخش هایی نیاز به تمیز کاری داشته و چه بخش هایی را می توان بیرون از خانه انجام دهید. به عنوان مثال نیازی نیست زمان زیادی را صرف شستن پرده و فرش نمایید حتی امروزه مبل ها را می توان به شرکت هایی سپرد که در خانه شست و شوی آن را انجام می دهند.

ابتدا از بخش های بالایی شروع کنید.

در ابتدای خانه تکانی انرژی مافی دارید پس بهتر است که از بخش های بالایی شروع کنید؛ مثلا از بالای اتاق شروع کنید، مانند گردگیری پنکه سقفی و به سمت پایین بروید تا کارهای اضافی را از بین ببرید. به همین ترتیب، کل اتاق، بالای کمد ها، بالای کابینت، بالای پنجره ها و غیره را گردگیری کنید.


خرید مواد شوینده و ابزار های مناسب

یکی از بخشهای مهم در روش های خانه تکانی سریع این سات که شما ابزار لازم و کافی را داشته باشید. شما باید مواد شوینده خود را تهیه کنید. دستمال های خود را دم دست داشته باشید. برای خرید مواد شوینده نیازی نیست به سراغ فروشگاه های مختلف بروید. می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید آنلاین از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت اقدام نمایید.

تمیز
تمیز کردن هود

بیشترین چربی در خانه در داخل هود آشپزخانه است. چربی بیشتر روی هود می نشیند و برای شستن هود احتیاج به آب گرم و مایع ظرفشویی که قدرت پاک کنندگی قوی داشته باشد دارید. شما می توانید به راحتی از بین شوینده های یک هدر با مو مارک مشاهده می کنید، شوینده مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. قسمت بیرونی و خارجی آن را با دستمالی که مرطوب شده و از پاک کننده چند منظوره استفاده کنید.

تمیز کردن اجاق گاز

برای نظافت گاز می توانید قسمت پایه های چدنی را بلند کنید و با آب و مایع ظرفشویی بشویید. به هیچ عنوان این پایه های چدنی را با شوینده های قوی نشورید چرا که به مرور زمان از بین می روند و خراب می شوند. نکته قابل توجه این است که شما نمی توانید دیگر مشابه این پایه های چدنی را پیدا کنید! پس حسابی مراقب باشید.

تمیز

اگر مشاهده کردید که این پایه ها چربی زیادی گرفته، از گاز پاک کن استفاده کنید. راهکار آن به این صورت است روی قسمت گاز بپاشید و کمی زمان بدهید و بعد از ۱۵ دقیقه با دستمال مرطوب پاک و تمیز کنید.

تمیز کردن یخچال

در ابتدا باید مطمئن باشید کلمه یخچال به برق نیست. بهتر است که با آب و شلنگ یخچال را تمیز نکنید! امروزه یخچال ها فوق العاده گران هستند و هیچ کس دوست ندارد دم عید یکی از وسایلش خراب شود! در مرحله بعد تمام یخچال را خالی از محتویات آن کنید و چیزهایی را که دور ریختنی است را کنار بگذارید.

تمیز

قفسه و وسایل یخچال را با مایع ظرفشویی بشویید. سپس خشک کرده و مجدد در جای خود قرار دهید. قسمت بیرونی آن را هم به همین صورت شسته و با دستمال مرطوب خشک کنید. همه قفسه ها را داخل یخچال قرار دهید و بعد از مدتی که هوا خورد آن را به برق بزنید.

تمیز کردن پنجره ها وشیشه ها

برای تمیز کردن شیشه ها ابتدا با یک دستمال خشک خاک آن را بگیرید. بعد سرکه سفید و آب و آب لیمو را مخلوط کنید و داخل اسپری بریزید و روی شیشه ها اسپری کنید. می توانید برای تمیزی بیشتر از شیشه شور و روزنامه هم استفاده کنید.

تمیز کردن کابینت ها

اگر کابینت شما فلزی است با مایع ظرفشویی اسکاج داخل آن را به خوبی تمیز کنید. اگر کابینت شما ام دی اف است در فروشگاه بانو مارکت اسپری کابینت چوبی موجود است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید و استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک اقدام نمایید.

تمیز کردن کاشی های آشپزخانه

قسمت کاشی کاری شده دیواره های آشپزخانه را اسکاج بکشید. اگر خواستید درز کاشیهای آشپزخانه تمیز و برق بیفتد می توانید از جوش شیرین و آب خمیری درست کنید و روی درزها بزنید بعد ۲۰ دقیقه دستمال مرطوب بکشید تا برق بیفتد.

تمیز

فرآیند تمیز کردن لوسترها و لامپ ها

برای این کار یک دستمال نخی و بدون پرز را انتخاب کنید. با کمک یک چهار پایه بالا رفته و با مراقبت، دستمال را به کمی سرکه و یا شیشه شور مناسب آغشته کنید و روی لامپها بکشید. دقت کنید قبل از تمیز کردن کنتور برق را خاموش کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید. همچنین در هنگام کار روی چهار پایه دقت کنید تا خدایی نکرده زمین نخورید!

فرآیند شستن سرویس بهداشتی و حمام

برای تمیز کردن وان و دستشویی و کتفها می توانید از آب و پودر لباسشویی پرسیل استفاده کنید. برای تمیز کردن دستشویی؛ وان می توانید جوش شیرین و لیمو ترش را مخلوط کنید. همچنین می توانید از جرم گیر استفاده کنید.

فرآیند

در صورتی که از شوینده های قوی استفاده می کنید سعی کنید آنها را استشمام کنید تا به ریه های شما آسیبی نرسد. شما می توانید برای خرید جرم گیر و شوینده های قوی از اپلیکیشن بامو مارکت استفاده کنید.

فرآیند تمیز کردن شوفاژها

ابتدا روی سطح شوفاژ ها را با سشوار یا دستمال خشک تمیز کنید تا گردو غبار از آن زدوده شود. البته حتما باید شوفاژ ها خاموش و خنک باشد بعد با پودر ماشین و دستمال به آرامی دودها را پاک کنید. زیادی از حد وسواس به خرج ندهید، ممکن است به رادیاتورها آسیب برسد.

فرآیند


مهمترین نکته در خصوص تمیز کردن خانه و خانه تکانی سریع استفاده بهینه از وقت است. پس بهتر است به جای اینکه زمان خود را در خیابان ها و مغازه ها برای خرید مواد بهداشتی و شوینده هدر ندهید، به راحتی با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید آنلاین این اقلام اقدام کنید. به این نکته توجه داشته باشید که خردی از سوپر مارکت آنلاین اراک علاوه بر صرفه جویی در وقت شما باهاش کاهش هزینه های شما نیز می شود. همچنینی میت واتنید از تخفیفات ویژه نیز استفاده کنید.


نظر کاربران